luni, 2 august 2010

Trei scene emoţionante cu Ienei


1. A lăcrimat la banner-ul Peluzei Nord. În timpul meciului, galeria de la "Nord" a afişat un mesaj: "Ienei, simbol stelist de prima clasă, te întîmpinăm cu un călduros «Bine ai venit acasă»!". "Atunci nu l-am văzut pentru că eram atent la joc, mi-a atras atenţia un prieten şi, sincer, am lăcrimat şi mi-a crescut inima pentru că lumea nu m-a uitat", a spus ieri Ienei.

2. "Bun venit acasă" suporterilor. Parcarea oficială a stadionului, la 20 de minute după terminarea jocului. Ienei iese şi e asaltat de 50 de fani. "Nea Imi, bine aţi venit acasă!", i-au spus aceştia. Ienei i-a chemat lîngă el: "Nu, bine aţi revenit voi acasă!".

3. Îmbrăţişarea care a făcut vestiarul să aplaude. După ce a coborît de la "oficială", Ienei s-a dus la vestiare. A intrat acolo şi l-a văzut pe Piţurcă. "Piţi, vino aici! Bravo, Piţi, ţi-a ieşit!", i-a spus Ienei. "Ne-a ieşit, nea Imi!", a replicat antrenorul, după care a urmat o îmbrăţişare ce a durat cîteva zeci de secunde, scenă care i-a făcut pe jucători să aplaude.

"Şi eu le mulţumesc din suflet suporterilor că au urmat îndemnul nostru şi au venit atît de mulţi şi ne-au ajutat. Au fost fenomenali pentru că au ajutat echipa la greu"

"Nu vă exagerez cu nimic, sînt sincer cînd spun că am avut emoţii la fel de mari ca la penalty-urile de la Sevilla. Mi-era teamă că nu vom egala şi că oamenii vor pleca supăraţi de la stadion"
Emeric Ienei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu